donderdag 17 december 2009

Werkstuk beroepen

Hallo Allemaal!

Dit jaar gaan we ook een werkstuk maken.
Het thema is:Beroepen. Kies een beroep dat je aanspreekt, misschien wil je dit later wel worden???

De indeling gaat er als volgt uit zien:
Titelpagina : Titel; gemaakt door; datum.
Inhoud : Hoofdstuk verdeling.
Inleiding : Waarom dit beroep?
Hoofdstuk 1 : Basiskenmerken van dit beroep: vertel kort wat dit beroep inhoudt?

Hoofdstuk 2 : Welke studies heb je nodig voor dit beroep? Vertel iets meer over
deze studies: Waar zijn ze te vinden, Wat kun je er allemaal doen?.

Hoofdstuk 3 : Geschiedenis van dit beroep…Waar is het onstaan? Wie is de
grondlegger? Etc.

Hoofdstuk 4 : Neem iemand met dit beroep een interview af…

Hoofdstuk 5 : Wat je zelf nog wilt toevoegen… weetjes, foto’s, folders, etc.

Nawoord

- Dit heb ik geleerd en dit ben ik te weten gekomen. Hoe vond je het
om dit werkstuk te maken.
Literatuurlijst

- Waar heb ik mijn informatie vandaag gehaald?
gebruikte boeken, internetsites.

Het werkstuk moet ingeleverd zijn voor: 15 maart 2010

Waar let ik op bij het beoordelen:
- Is het werkstuk geschreven in je eigen woorden.
- De verzorging van je werkstuk.
- Gelijke verdeling van tekst en plaatjes.
- Spelling en zinsbouw.
- Goed Interview.

Veel succes, heb je vragen laat het me
dan even weten!

Groet,
Rob

robaspers@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten